Sayfalar

26 Haziran 2015 Cuma

the kreş!

yahu bu kreşte napıyolar? ciddiyim! çocuklara orada bişi yapıyolar! böyle sihirli, muskalı falan bişi herhalde! ne ki ya?!

şimdi arinço günde iki saat oyun grubu adı altında kreşe gidiyor..kreşten eve bazen yaptığı resimleri falan gönderiyolar..bi heves ben de yaptırayım diyorum yok abicim adam oturmuyo kutsal kasesinin üzerine iki dakika! acaba örtmenhaanım mı yapıyo o resimleri, sonra da üzerine arin yazıp bizi mi yiyiyo?!

geçen akşam sofradayken bizimki aşka geldi..kaldırdı elini kıvırmaya başladı..koccayla napıyo layyn bu diye bakakaldık ama gülmekten de yarıldık! çok çok çok şekerdi..ertesi gün babanesi kreşe bırakırken sormuş..dans ediyolarmış, onun hareketeymiş! lanoolum ben sen doğduğundan beri açıyorum müziği olmadı söylüyorum hadi dans edelim diye seni taciz ediyorum ama sen ancak bana "napıyo ya bu kadın?!" diye bakıyosun, öğretmeninin ne özelliği var ya? niye onunla şahane dans figürleri paylaşıyosun da bana anca kinayeli bakışlar atıyosun?!

bu aralar iki yaş canavarlığı nedeniyle istediği herşeyi bağırarak, ağlayarak olmadı mızırdanarak yaptırmaya çalışıyor beyfendi..dedik bunu da soralım okula..sormaz olaydık! öğretmenine hiç yapmıyormuş böyle şeyler..öğretmeni de bişey için tutturduğunda dikkatini dağıtın başka bişiye yönlendirin demiş..yahu ben de aynı şeyi yapıyorum! hemen başka bişiye dikkatini çekmeye çalışıyorum..ama yok adam takmıyo!

ya yok ya kesin başka bi formülleri var ama meslek sırrı falan diye bizimle paylaşmıyorlar! kesin ya kesin!! başka açıklaması yok!


adeta bir monet eseri!

Hiç yorum yok: