Sayfalar

27 Mayıs 2015 Çarşamba

tamam mı devam mı?

arinovskiyi 18. ay kontrolüne götürdüğümüzde 2 yaşına kadar emzirme yanlısı olan doktoru "artık karar senin" dedi..arin kilo ve boy olarak biraz önde gidiyor ve yarım saatlik muayene sırasında tam 4 (yazıyla dört!) kere memeye saldırdı, sanırım doktor halime acıdı?!

doktor ziyaretinden bir ya da iki hafta sonra psikolog ziyaretimiz oldu..yine bir saatlik görüşme sırasında arin memeye birkaç kez meyledince psikolog hanım da bıraktırsanız artık demeye başladı..

psikologdan bir hafta sonra psikiyatrist görüşmemiz oldu..o da bıraktırın dedi..

araya not gireyim bütün bu kafa doktorlarına gitme sebebimiz meme bırakma falan değil, başka sebepler..başka bir yazıda anlatılacak sebepler..

neyse..ne diyordum..

arinço tam bir meme bağımlısı..sıkılırsa, üzülürse, sevinirse, kafası atarsa, ben işten gelirsem, gece tesadüfen uyanırsa, uyumadan önce, kucağıma alırsam, canı isterse, aklına düşerse, tesadüfen çıplak görürse, dekolte verirsem gibi bilumum sebeplerle emer..bazen uzuuun uzuuun bazen de iki fırt bitti!

neticede memeden kesmeyi düşünür oldum..

önce dışarda emzirmeyi kestim..eh yani kestim mi desem? tamam geçen gün kahvaltı yaparken arabaya kaçıp emzirdim, ama çok mıyırdandı be bilogcan..bi de ev ortamındaysak da emzirdim, e ama çok istedi..

tamam kabul! dışarda emzirmeyi tam olarak kesemedim!

şu anki durumumuz hala arin her istediğinde hooop açıveriyorum..bi iki kere reddetmeyi denedim, eh işte bir olduysa iki olmadı, yemedi..

gideyim aktardan sabırtaşı alayım, kesin çözümmüş diyorum ama ayaklarım gitmiyor valla..

bıraktırayım artık, ben de sıkıldım diyorum, bir daha böyle bir an yaşayamayacağım ki ben diyorum..

hem geceleri emerek uykuya dalıyo arin, o iş noooolacak?!

off cinsim de iyi çıktı ha süt de geliyo!

hem ya bana eskisi gibi gelmezse..kucağıma falan tırmanmazsa? uzaklaşırsa benden?

ama memeyle arasındaki ilişki de pek bi gereksiz, pek bi laçka oldu ya....

of yani bilogcan..kafa bimilyon!

ya bi sabah uyansak ve arinço "yemişim ulan memeyi! emmicem işte arkadaşşııııım!" dese! olmaz mı?

4 yorum:

Gulsah Onen dedi ki...

senin iş çorba olmuş paşa bayağı iyi kullanıyor bu durumu bakıyor anne kararsız ben bundan biraz daha faydalanayım moduna geçmiş :)) şaka bir yana önce senin hazır olman gerek sanırım benim cocuklarım 7 ayda kendi istekleriyle bıraktı keşke daha cok emselerdi diye dusunur dururum.tadını cıkar anı yaşa diyeyim sana da sen yine iyi düşün :)

pelin arin dedi ki...

keşke kendi isteğiyle bıraksa gülşah..ben istiyorum artık özgürlüğümü ilan etmeyi ama onun nasıl şevkle emmek istediğini görünce de için acıyor..ağlatmayı hiç sevmiyorum ama reddedince ağlıyor hemen..valla napcam bilmiyorum..

Ogrenen Anne dedi ki...

Kolay gelsin, önce sen hazır olacaksın, sonra o ;) Bu işler biraz böyle sanırım.. Ben de tam bilemiyorum ama :P

pelin arin dedi ki...

yemnederim çok bilinmeyenli denklemi geçti bu iş! reddettiğimde ağlamasa aslında hayat bayram olcak ama!?