Sayfalar

10 Haziran 2014 Salı

7. ay

arin yarın 8 aylık oluyo ama ben 7. ay yazısını yeni yazıyorum! afferinn bana! o_O

kilo: 8400 gr
boy: 69,5 cm

alkış yapmayı öğrendi şapşik! ^.^

gel gel geeel yapıyo..

tel sarıyo..ya da saramıyo ama ben sararken pek eğleniyo! ^.^

çığlıkları iyice abarttı..

kahkahaları da abarttı! çok şükür! ^.^

iştahı gayet iyi! ilaç içerken bile kaşığı çekince ağlıyo o kadar iyi! o_O

(maaşallah!)

oyuncaklarına olan ilgisi arttı..

yabancı ve tanıdık ayrımı yapabilmeye başladı..

kendisini seven güzel kızlara çok pis yan yan bakıp gülücük atıyo! o_O

sinirlenince bildiğin söyleniyo!

hecesel (o ne demekse artık?!) sesler çıkarıyo..

yürüteçle evin içinde dört dönüyor! ^.^

yeni yiyeceklere alışmaya çalışıyor..bazen bizi kakasından mahrum ediyor, o nedenle kaka beyfendi teşrif ettiğinde evde zulu dansı falan yapıyoruz! ^.^

çok şükür neşeli, mutlu bi bebek :)

aa bi de ayak parmaklarını emiyo! ^.^

diş henüz yok....

kahvaltısını yumurta girdi..ayrıca artık daha değişik çorbalar içebiliyor :)

ilk defa kumla tanıştı..

ilk defa haftasonu tatili için şehir değiştirdi..erdek'e gitti..sonraki tatillerimizin süper ve gayet rahat geçeceği sinyallerini verdi! ^.^

ilk defa salıncağa ve kaydırağa bindi..

yeni oto koltuğuna geçiş yaptı ^.^




Arin'cim..mayıs ayı kötü bi ay oldu ailemiz için..aydan ablanı kaybettik..üzerindeki yıldızlı badiyi sana o almıştı..verirken de "yıldız gibi parlasın" demişti..keşke daha çok vakit geçirebilseydiniz..kendi kırk mevlüdünü saymazsak, gittiğin ilk mevlüd onun mevlüdüydü..o dönem boyunca çok uslu, çok uyumlu ve adeta olan bitenin farkındaymışsın gibi, çok anlayışlı olduğun için teşekkür ederim oğlum!

seni çok seviyorum! :*

2 yorum:

Anne Gazetesi dedi ki...

Kutlarım! :) Yalnız ne kadar benziyorlar Ege'yle farkında mısın? Çok şeker yaa ;) öperim koklarım ısırırım!

pelin dedi ki...

:) evetttt!! :) ben de yerim yerimmm! :)