Sayfalar

26 Mayıs 2014 Pazartesi

hayır şekerim sen yanlışsın en doğrusunu ben yapıyorum!

kadınlar hep mi psikopatlar yoksa anne olduktan sonra mı psikopata bağlıyorlar?

anne olan her kadın çocuklarla ilgili konularda en doğrusunu kendilerinin yaptığını iddia ediyor..bak bilogcan "çocuğu" ile ilgili demiyorum "çocuklarla" ilgili..

herkes uzman..herkesin doktoru en iyi doktor..herkesin okulu en iyi okul..

herkes çok çekmiş..

"ah meme yarasını en iyi ben bilirim canımdan can kopuyodu!"
"aa yok o da bişi mi ben kabukları deliyodum ki süt gelsin!"

"aaaa daha sizinle mi uyuyo! ay ben kırkı çıkar çıkmaz hoop attım odasına valla bi özgüvenli bi özgüvenli şu an adeta he-man!"

"aaayyy hala mı bez takıyosun bak ben bizimkini 6 aylıktı tuvalete tuttum daha da beze yapmadı!"

"oo koca çocuk olmuş hala puset mi? yok şekerim ben el kadardı alıştırdım yürümek zorunda öle yollarda kucağına gelcem diye de tutturmuyo!"

bazen anne çocuk forumlarına falan bakıyorum..herkeste bi iddia..en güzel yöntem benimki, hayır hayır benimki! hem uzmanlar diyo ki!

başlarım uzmanlarına!

her çocuk farklı..hepsi bi karakter sahibi olarak dünyaya geliyolar..sanane elalemin çocuğundan nasıl isterse öle büyütür çocuğunu sanane!!!!

sen naparsan yap banane! ben çocuğumu 5 yaşına kadar emzircem, 10 yaşına kadar odamda yatırcam, 15 yaşına kadar da bez bağlıcam oldu mu? sanane lan!

bi arkadaşım çocuğunun hiç ağlamadığıyla falan övünüyor..halbuki ben çocuğu ne zaman görsem ağlıyo ve oldukça yabani..bana özelse bilemem tabii..ama nedir bu çocukları istediğin kalıba sokma merakı, herşeyin en iyisini ben yaparım özentiliği..ne diye sidik yarıştırıyosunuz anlamıyorum ki? ergenken benim ayakkabılarım daha güzel falan diye övünürdük büyüdük çocuk yaptık benimki daha mükemmel diye yarışıyoruz! salak bu kadın milleti yemin ederim salak!

otur çocuğunu gözlemle, içgüdülerini dinle ablacım her çocuk bir diil! sok bunu kafana ondan sonra konuşalım!

4 yorum:

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

Vallahi öyle ya ne doğru dedin

pelin dedi ki...

:) hoşgeldin!

defne dedi ki...

oof çok beğendim bu yazıyı yaa çok iyi :)) özellikle ağlamıyo diyomuş ağlıyomuş ya :))) amaan yarıştırcaklar bir numaralı anne olcaklar işte. biz kötü anneyiz, beceremiyoruz işte nabalım :))) meraba bu arada. bi de ilk yazıda kiloya takıldım. kilo yavaş yavaş gidiyor sanırım, bende öyle oldu en azından, can sıkmamak lazım. öyle bir ayda eski 48 kilosuna geri dönenlere bakmamak lazım sanırım :))

pelin dedi ki...

:) gidiyo mu hakikaten kilolar?
merhaba sana da hoşgeldin! :)