Sayfalar

4 Ekim 2013 Cuma

izin günlüğü #2

allahım bi saattir tv'nin kumandasını arıyorum..bizim evde bişilerin kaybolması ya da alakasız yerlerden çıkması için çocuğa gerek yok ben hallediyorum o işi! O_o

heyecanlıyım bilogcan..yarın dr randevusu var..bizim dananın ebatlarına bakıcaz ve belki de ayın 11'i için sözleşicez..doğacak olması fikri süpper ama sezaryen hala içime sinmiyor..öte yandan o kadar ağırlaştı ki arin resmen taşıyamıyorum..eziyet olabiliyor bazen..e bi de merak var hadi doğsun da sevelim heyecanı..ama öte yandan kaderine bu kadar etki etmek doğru mu sorunsalı?! neticede ben hala arin'in bu hengamede bir gece ansızın gelebilirim şarkısı eşliğinde kendiliğinden gelmesini umuyorum! dua ediyorum! totemler yapıyorum!!

dün koccanın kardeşi fotolarımızı çekti..bu soğukta sahile indik..e kıçım dondu tabii! neticede güzel fotolar çıktı ortaya :) elime geçince paylaşırım..herhalde paylaşırım..bilogcan sana resim eklemek mantıklı mı bilemiyorum hala herkesin başına bişiler geliyor yahu!

oyoyoyyy tvde emre altuğ ve çağla şıkel'in ufak oğullar var..anaaam bal dudak! eşşeek ne sevimli! maaşallah!! ^.^

arin neye benzicek acaba? inşallah sakin ve uyumlu bi çocuk olur..amin!

karnım o kadar sertleşiyor ki nefesim kesiliyor çoğu zaman! sürekli birinin sana yaslandığını düşünsene bilogcan?!

odasını yerleştirdim..nevresimi ve bi kaç ufak tefek asılacak şeyleri kaldı..o bi sürü bi sürü dediğimiz giysiler o kadar ufak ki dolabı doldurmadı bile! ^.^

hastane çantasının sadece pijama ve yeni doğan giysi kısımları hazır..geri kalanı da doğurmadan hazırlıcam söz!

öff midem bulanıyo bugün..bi de canım pek bi tatlı istiyo..

6 yorum:

Günlükçü Bayan dedi ki...

:) dolaba bayıldım

pelin dedi ki...

teşekkürler :) daha güzelleri sizin olur inşallah :)

annegazetesi dedi ki...

adaş doğurursan uzun bekletme bizi, hemen haber ver. ben bilmem artık kime yazdırırsan yazdır, bilogcanına yazsın birisi doğurduğunu ikinizin de sağlıklı olduğunuzu, senin pek bi güzel emzirdiğini filan... ayy çok heyecanlıııı... hadi bakalım :)

pelin dedi ki...

mutlaka haber veririm adaş :) bi ihtimal cuma doğcak.. :)

annegazetesi dedi ki...

bak ne çabuk geçti zaman değil mi? benim blogcuanne'deki yazımın altına "belirtiler var, belki ben de hamile olabilirim" yorumun dündü sanki :)

pelin dedi ki...

:) dimi yaa! cuma kesin yavruluyorum adaş! yusuf yusuf heyecan hepsi bi arada! :)