Sayfalar

5 Kasım 2012 Pazartesi

"ay duman hep bana geliyor!" ya da "yazık ama kuçuuu!"

nası da karışık bir başlık oldu?!

faşizmi sevmem..seveni de sevmem..sadece politik faşizm değil her konuda sevmem..

iki tür faşizm var dikkatimi çeken: biri sigarayı bırakmış insan faşizmi, diğeri de hayvansever insan faşizmi..

adam senelerce sigara içmiş, hem de böle zevkle, rakıyla, balıkla, boğaz kenarında, dağ tepesinde, yatağında, koltuğunda, yemek öncesi, yemek sonrası içmiş de içmiş..sonra bi aydınlanma gelmiş bırakmış sigarayı..

aha da burada faşizm başlıyor!

yanında sigara içirtmez, yakarsın bi tane "içme şu meredi benim yanımda" diye çıkışır, iki lafından biri sigaranın zararları üzerinedir, sanki o hiç içmemiş gibi "ay şöle kötü, böle bilmemkaçıncı sınıf insan" der durur..nası bi ukalalık! sanane içenden! sen bırakmışsın ne güzel ama nedir bu abartılı sigara düşmanı tavırlar?! manyak mısın kuzum?! yeniden başlarım diye mi bu tepkiler? bi rahat ol kasma duman bu açık havadasın!

gelelim hayvanseverlere......

şimdi yaz boyunca bir uygulama yapıldı..kapıya su koy mu neydi? neyse son derece faydalı bence de koyalım yazık onlar da can..sonra hayvan hakları için yürüyüşler yapıldı..yapılsın herkes herkesin hakkını hep korusa keşke..

yani hayvanlarla bi derdim yok..

amaa insanlarla var!

allahım öyle insanlar var ki yeri gelse tüüüüm insan ırkını yok edecek ve sadece kedilerle köpeklerle ve bilimum başka hayvanlarla yaşayacak! elinde avucunda ne varsa hayvanlara harcarlar, onları çocuk/insan/eş/dost yerine koyarlar..en büyük bahaneleri de "insan hayatını yardımsız idame ettirir ama hayvanlar ettiremez"dir. bok ettiremez! yiyecek içeçek barınak bulmak hayvanların içgüdüsünde vardır! sen o kedilere her gün üç öğün sokak ortasında whiskas vermeseydin o kediler pekala da yemek bulabileceklerdi şekerim! dön de bi bak doğaya..hayvanların kendi aralarında bi hiyerarşisi zaten var ve başlarının çaresine senden benden iyi bakıyorlar..

bazı parklarda görüyorum belediyeler de su kabları yapmışlar hayvanlar için..benim evimin oradaki parkta da var..geçen gün önünden geçerken ufak bi kız çocuğu, hani çingene dediklerimizden evsiz, eğilmiş oradan su içiyordu! işte ben burada dur derim arkadaş! acaba o çocuk kapını çalsa ona da bi kap su verir misin? vermezsin büyük ihtimal çünkü ben sana bunları anlattığımda ve ardından sokakta bi sürü çocuk da var dediğimde sen umarsızca "ama ama amaa hayvanlar çok korunmasız" diyerek koca bir banane diyebiliyorsun sokaktaki insanlara!

allah akıl fikir ve en önemlisi sağduyu versin!

not1: benim yazılarımda "adam" kelimesi bütün insan ırkını kapsar, kadın erkek ayırt etmez..
not2: sigara kullanıyorum diyemem ama kullanmıyorum da diyemem..sosyal içiciyim..keyif için içerim başım tutmaz içmezsem..
not3: hayvanlarla bi alıp veremediğim hakikaten yok, yanlış anlaşılmasın..ölmesinler yaşasınlar..ama aynı anda zor durumda olan bir hayvan ve bir insan görürsem hiç düşünmeden insanı kurtarırım..asıl yaşamak için çevresine muhtaç olanlar bizleriz!

Hiç yorum yok: