Sayfalar

6 Ekim 2020 Salı

Ay hala korona..

 Marttan bu yana koca bir ilkbahar, koca bir yaz geçti.. Sonbahara geldik ve hala korona... Hala ailecek ev...

Yani bütün yaz evde oturmadı tabii. Haziran ile beraber ülkede önlemler gevşetildi, hatta artık önlem falan yok, bam bam bam! Bütün yaz doğru yerlere doğru insanlar yerleşmesinin ekmeğini yedik valla... Datça, Bodrum ve Assos tatilleri ile koronanın da bizi tatil aşkından vazgeçiremeyeceğini kanıtladık.

Okullar hala online. Pazartesi açılacak demiş bakan ama nasıl güvenip göndercez bilmiyorum. Ay zaten artık ne biliyoruz ki?!

Her yer açık. Hayat baya normal aslında. Sokağa çıkınca maskeli insanlar görmesem pandemi yok sanacağım, o derece. 

Neyse iyiyiz ya çok şükür, sağlık olsun. 

Ama yine de oğlumu ve kocamı akşam iş - okul dönüşü karşılamayı özledim galiba... 

1 yorum:

Conley Tiffany dedi ki...

Benjamin Lee'den kredi almış olan kişilerden gelen yorumları gördüm ve onların tavsiyeleri doğrultusunda başvurmaya karar verdim ve sadece 5 gün sonra, talep ettiğim toplam 850.000 $ tutarında banka hesabımda kredimi onayladım. harika bir haber ve gerçek kredi borç verene ihtiyacı olan herkese e-posta yoluyla başvurmasını tavsiye ediyorum: 247officedept@gmail.com veya WhatsApp: + 1-989-394-3740. Şimdi istediğim krediyi aldığım için mutluyum.